Perşembe, Temmuz 5

herkes gider. //03.07


unutmak kolay mıdır ?
yok saymak ?
hiçbir şey yaşanmadı demek ?
çok severken ertesi gün artık sevmiyorum demek ?
sensiz yapamam  derken hiç yokmuş gibi davranmak ?
aşıkken bir anda bırakmak ?
sonra onu hiç düşünmemek ?
aklına getirmemek ?


sözler verir insanlar tutamayacağı sözler..
kendiside bilir asla tutamayacağını bizlerde biliriz o sözlerin asla gerçekleşmeyeceğini.
ama inanmak isteriz.
yalanda söylese duymak isteriz.
sonra inanırız.
sonra o yalanları yaşamaya başlarız, söz verdi ya tutacak. nasıl olsa o verdiği tüm sözleri tutar ya !
"hiç gitmicem" der ya hayatından inanırız deriz ki o hep benimle.
"hep seveceğim seni" der ya sever hep sever ta ki bir gün sıkılana kadar sever ama lafta sever.
hep o lafta verdiği sözler gibi.
"sensiz yapamam ben" der,  "ben seninle mutluyum" der ," sana ihtiyacım var" der; 
ama sensiz de yapar , sensiz de mutlu olur, yalan söylüyordur halbuki sana hiç ihtiyacı yoktur.
sen başkasındır , herkesten herşeyden sen farklısındır. o yüzden sever ya seni..
işte yine o yüzden terk eder seni...
hiçbir şeyde demez. 
sen bir şeyleri kurtarmak için açıklama yaparsın yapmaya çalışırsın ki o caysın fikrinden.
desin ki ; "ben seni seviyorum herşeye rağmen seni seviyorum.
ne olursa olsun benimsin sen seni bırakamam" desin.
ama o öyle demez.
o der ki ; "seni seviyorum ama artık olmuyor."
halbuki o öğretmiştir size konuşarak herşeyi halledebileceğinizi.
o demiştir;  "çözemeyeceğimiz hiçbir şey yok bizim" diye.
ama takmış ya ayrılığı bir kere kafasına ; "sana şimdi laf anlatamıyacam" der.
sen bir şeyleri kurtarmaya çalışırsın o öyle der.
sonra o artık hiçbir şey demez susar. 
sen hala "seni seviyorum herşeye rağmen" dersin o yine susar.
sen hep birşeyler beklersin ama o hep susar.
sonra da "bitti" deyip gider. başını yastığına koyunca bir kere düşünmez bile. aklına bile gelmez.
belki sevdiğini aşık olduğunu bile unutur.
Sonra ne olur biliyor musunuz ?
siz sadece çok sevdiğinizle kalırsınız. sonra bir daha asla sevmemeyi öğrenirsiniz.
çünkü bilirsiniz en çok güvendiğiniz en çok sevdiğiniz inandığınız insan bitti deyip gidebiliyorsa;
herkes gider herkes...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder