Cumartesi, Haziran 30

ihtiyacım var.

senin için senden vazgeçerim değil ; senin için kendimden vazgeçerim gerekirse !
diyebilecek bir adama ihtiyacım var...



hepsi geride kaldı eski aşklarım , yalan sevgilerim , aldatmacalarım... 
ben sana yeniden doğdum da geldim seninle yeniden başladım sev beni ! 
diyebilecek bir adama ihtiyacım var...




iste sana dünyaları sunarım değil , bana kendi sadece kendi dünyasını sunabilecek;
al bütün dünyam senin olsun ! 

diyebilecek bir adama ihtiyacım var...




sadece sen ol hayatımda koskoca bir ömrü başkalarıyla değil seninle  yaşamak istiyorum... 
bir ömür yanımda sen ol istiyorum ! 

diyebilecek bir adama ihtiyacım var...




her türlü salaklığıma saçmalamalarıma rağmen beni kollarının arasına alıp beni bir çocuk şefkatiyle sevecek ;
usulca kulağıma ne olursa olsun seni seviyorum hepte seveceğim...!

diyebilcek bir adama ihtiyacım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder