Pazar, Mayıs 20

iki kelime









































İşte böyle sevgili...
Ben anlatamam belki sana böylesine hissettiklerimi... Yazamam şiirler... 
Dökemem belki önüne afili sana yakışan seni anlatan cümleler ama bil yani seviyorum seni ...
En basit hislerimi de en yoğun hisselerimi de belki bir iki cümleyle anlatabiliyorum... 


Ama bende her şeyi bu iki kelime sığdırıyorum. 
Fazladan cümleler kurmaya , süslü süslü sözler söylemeye gerek yok.. 
Sen beni biliyorsun zaten, bende seni biliyorum ...
İki kelime yeter ki bizi anlatmaya  iki kelime...
SENİ SEVİYORUM...
Bir de sadece bir sarılsak her şey geçer onu biliyoruz .. Sadece sarılsak öylece kalsak..

7 yorum:

  1. şans eseri girdim Blog'a ama iyiki girmişim...Etkiledi bu yazı. Uzun zamandır yazılarıma ara vermiştim bu yazıyı okudugum sırada yine bir şeyler karalama kararı aldım bu gece.

    Niye bu kadar uzun bir yorum attıysam da anlamış değilim.Neyse güzeldi sağol

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim beğendiğinize ve tekrar yazı yazmaya başlamasınıza sebeb olması beni mutlu etti =)

    YanıtlaSil
  3. hep erteliyordum - uygun hissetmiyordum kendimi o duyguya , yazsam sanki baştan sağma yazacakmısım gibi gelirdi.Ama bu gece kırıyorum duyguyu.klavyeme kuvvet :)

    YanıtlaSil
  4. oluyor öyle ya insana arada yazsada beğenmiyor siliyor falan =) ama en sonunda tutturuyor bişeler falan filan... =)

    YanıtlaSil
  5. falan filan... derken 1 sayfayı aşıyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. öyle zor oluyor ama aşmak =)

    YanıtlaSil
  7. başından geçen bir olayı yazdıgınıda sıkıntı olmuyor ya.her anı aklında zaten ince detayına kadar yazıyorsun :) Ama aşarken o anları tekrardan yaşıyorsun ya işte o zor oluyor :S

    YanıtlaSil