Pazartesi, Temmuz 4

yokluk

                          ihtiyac olan belki de zaman'dı........ gitmemek için belkide durup dinlemen gerekirdi...
                           belki kalırdın yada giderdinn sen bilirdin sen bildinde zatenn.. 
                          birakıp gitmeleri çok severdin ya yüzüstü bırakmayı...
                           beni yanlız bırakmak zaferdi senin için... ve bu en büyük zaferindi. yanlızdım artık ..
               yapayanlızz..
                kendimi dinlicek bir ben bile bulamıyordum okadar herşeyi alıp gitmiştin işte benden . . .
                 varolmak için bile tek nedenim yoktu.. atacak bir kalp yetecek bir ben yoktu bende..
                  yokluğu tam anlamıyla yaşıyordum sende.. hiçliği.. bitmişliği...
                  kaybetmeyide kazanmayı da sende öğrendimm ben...
                  deli gibi sevmeyi uğruna hayatı feda etmeyi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder